Bulut (cloud) için oluşturulan bir programa katılın

Bana ne kazandırır?

İş ortağı indirimi

İş ortakları, İş Ortağı Konsolu yoluyla satılabilecek tüm ürünlerde yıllık liste fiyatı üzerinden %20 indirim alır.

İş Ortağı Konsolu

İş Ortağı Konsolu, iş ortaklarının merkezi olarak müşteri hesapları oluşturmasına, bunları yönetmesine ve SKU'larda siparişler ile fatura geçmişini yönetmesine ve görüntülemesine, destek yazışmalarını doğrudan müşterilerle birlikte yönetmesine olanak tanır.

Eğitim

İş ortakları, hem teknik hem de teknik harici roller için satış, pazarlama ve dağıtım eğitimleri alır.

Araçlar

İş ortakları, sık sık güncellenen araçlar ve bölgeye özgü materyaller dahil olmak üzere satış, pazarlama ve dağıtıma ilişkin yardımcı malzemeler sunan özel iş ortağı portalı Google Cloud Connect'e erişebilir.

Marka bilinci oluşturma

İş ortaklarına, satış ve pazarlama materyallerinde kullanmaları için resmi bir G Suite İş Ortağı rozeti verilir. Ayrıca iş ortakları, tüm dünyadan potansiyel müşterilerin görebileceği İş Ortağı Dizinimizde de listelenir.

Kanal Desteği

İş ortaklarının programa katılmasının ardından her iş ortağına, işe alım ve alıştırmadan müşteri sorunlarının çözümüne kadar her konuda yardımcı olmak üzere destek sunulur.

Benden beklenen nedir?

Yeni müşteriler bulun

Uzmanlığınıza dayalı olası satış yaratma ve erişim etkinlikleri, G Suite deneyiminizin başarılı olmasını, yerel ağlardan yararlanmanızı ve mevcut ilişkileri geliştirmenizi sağlamada önemli rol oynar.

Hizmet sunma

Müşterilerinize benzersiz bir değer katan danışmanlık, dağıtım, eğitim, destek, tedarikçi firma entegrasyonu, güvenlik yönetimi, mobil cihaz yönetimi vs. gibi çözümler sunarak farkınızı ortaya koyun.

Faturalandırma ve fiyatlandırmayı yönetin

Müşterileriyle aralarındaki faturalandırma ve fiyatlandırma ilişkilerini tamamen iş ortakları yönetir. Yalnızca iş ortaklarını doğrudan faturalandırırız. Böylece iş ortakları, başka ürün ve hizmetleri de müşterilerine doğrudan bir paket halinde sunabilme esnekliğine kavuşur.

G Suite ile büyümeye devam edin

Birinci Sınıf İş Ortağı olun

Faaliyetlerinizi G Suite Birinci Sınıf İş Ortağı düzeyine yükseltmenin pek çok avantajı vardır. Daha fazla etkileşim ve görünürlüğün yanı sıra özel satış ve pazarlama fırsatları bunlardan sadece bazıları. Bu iş ortaklığı düzeyine erişmek için iş ortağının müşteri kazanımında istikrar, sertifikalı uzmanlara yaptığı yatırımlar ve ortak pazarlama faaliyetleriyle G Suite'teki uzmanlığını kanıtlamış olması gereklidir.

Sertifika alın

G Suite Sertifikasyon Programı, G Suite İş Ortakları'nı hem satış hem de dağıtım anlamında sertifikalandırmayı hedeflemektedir. Sınavda başarılı olan katılımcılara bir rozet ve sertifika verilir. G Suite Satış Uzmanı sınavı ile, G Suite'i satmak için gerekli olan bilgi ve beceriyi sergileyen satış uzmanları sertifikalandırılmaktadır. G Suite Sertifikalı Dağıtım Uzmanı sınavı ise, G Suite dağıtımı, yapılandırması ve taşıması için gerekli temel beceri ve birikimi sergileyebilen BT uzmanlarını sertifikalandırır. G Suite Sertifikasyon Programı hakkında buradan daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

Teklifleri genişletme

Satış sonrası ve destek etkinlikleri iş ortağı rolünün temel bileşenlerinden biridir ve bu etkinlikler şu hedeflerin hayata geçmesine yardımcı olur: Müşterinin kendilerine sunulan ürünleri tam olarak benimsemesini sağlamak ve tamamlayıcı olarak en etkili, en yeni Google çözümlerinin (ör. Google Apps Kasası, Google Drive, Chromebook'lar, Chromebox video konferans) satışı yoluyla müşterinin halihazırda kullandığı çözümleri geliştirmeye yönelik fırsatları değerlendirmek.

Nasıl iş ortağı olabilirim?

Programa başvurun

Başvurmak için en az bir lisansa sahip bir G Suite hesabıyla oturum açmanız gerekir. Henüz bir G Suite hesabınız yoksa başvurmadan önce bir hesap satın almanız gerekir.

Programa yönelik gerekli nitelikleri karşılayın

İş ortağı programına katılabilmek için, aynı işletmeye veya birden fazla işletmeye toplamda en az 100 ücretli son kullanıcı hesabının satışını ve dağıtımını yapmanız gerekir. Bu lisansları müşterileriniz adına doğrudan https://gsuite.google.com/ adresinden satın almalı veya müşterilerinizden gerekli bilgileri sağlamalarını istemelisiniz. Başvuru işleminin 2. adımında en az 100 ücretli son kullanıcının kaydını yapmanızın ardından, işlemin son adımı olarak bir kredi kontrolü başlatılır.

Kredi kontrolünden geçin

Şirketiniz yeterlilik gereksinimlerini karşılar durumda olduğunda, şirketinizin kredi durumuna ilişkin bir kontrol gerçekleştiririz. Asya Pasifik veya Latin Amerika ülkelerindeyseniz şirketinizin kredi durumuna ilişkin kontrolü destekleyecek ek dokümanlar sağlamanız için sizinle iletişime geçilebileceğini unutmayın. Bu işlem yaklaşık 5-7 iş günü sürebilir. Kredi kontrolünün başarıyla tamamlanmasının ardından size resmi bir iş ortağı yasal sözleşmesi sunarız. Kredi kontrolü ile ilgili ek bilgilere yönergelerden ulaşılabilir.