G Suite'i değerlendirirken sıkça sorulan sorular

Zaten G Suite müşterisi misiniz? Destek sayfamıza gidin.

Kurulum

  • Eski e-postalarımı, takvim etkinliklerimi ve kişilerimi G Suite'e taşıyabilir miyim?

    Evet, G Suite'e geçerken mevcut e-postalarınızı, kişilerinizi ve takvim verilerinizi de yanınızda getirebilirsiniz. Kendi verilerinizle birlikte ekibinizin verilerini de taşıyabilir ya da ekibinizin kendi verilerini taşımasına imkan tanıyabilirsiniz. G Suite'in sağladığı araçları kullanarak Microsoft® Exchange, Microsoft Office 365™, IBM® Notes® ve diğer e-posta sistemlerinden veri taşıyabilirsiniz.

  • Geçiş işlemi sırasında e-posta alışverişim kesilecek mi?

    Hayır, e-postalarınızı her zaman olduğu gibi alıp göndermeye devam edersiniz. Gmail'i G Suite'le birlikte kullanmak için, alanınızda gerekli ayarları yaparak (MX kayıtları) posta akışınızı Google'ın posta sunucularına yönlendirmeniz gerekir. Bu işlem, postalarınızın doğru adrese ulaştırılmasını sağlamak için yeni adresinizi ilgili kuruma kaydettirmeye benzer. MX kayıtlarında yaptığınız değişiklik geçerlilik kazandıktan sonra (bu işlemin tamamlanması 72 saate kadar sürebilir) G Suite hesabınız üzerinden e-posta alıp göndermeye başlarsınız. Değişiklik geçerlilik kazanana kadar e-postalarınızı eski sisteminizden alıp göndermeye devam edersiniz.

  • Bu geçiş işlemi mevcut web sitemi etkiler mi? Web sitemi sizin sistemlerinizde barındırmam mümkün mü?

    Hayır, mevcut web siteniz geçiş işleminden etkilenmez. G Suite'e geçmeniz, mevcut web barındırma sağlayıcınızla ilgili herhangi bir değişiklik yapmanızı gerektirmez. G Suite bir web barındırma sağlayıcısı değildir, ancak Google Cloud Platform üzerinden Google'ın web barındırma çözümleriyle ilgili daha fazla bilgi edinebilirsiniz.

  • G Suite ile kendi alanımı kullanabilir miyim? Bir alanım yoksa ne yapmalıyım?

    G Suite'i kullanabilmek için bir alanınız olmalıdır. Alan adınız, web sitenizin URL'sinde www. harflerinin ardından gelen kısımdır. Zaten bir alanınız varsa G Suite'e kaydolurken bunu girin. (Alanın size ait olduğunu doğrulamanız istenir.) Bir alanınız yoksa veya G Suite'te farklı bir alan kullanmak istiyorsanız, dilediğiniz alanı (kullanılabilir durumdaysa) Google'dan satın alabilirsiniz.

  • Şirketim için G Suite kurulumunu yaptırabileceğim birisi var mı?

    Evet, bir G Suite iş ortağıyla beraber çalışabilirsiniz. Bu deneyimli BT hizmeti şirketleri, G Suite'i değerlendirmenize, özelleştirmenize, kullanmaya başlamanıza ve G Suite'e geçiş yapmanıza yardımcı olabilir. Bu şirketler eğitim, veri yönetimi ve sürekli destek de sağlayabilirler. G Suite'in kurulumuyla ilgili sorularınız varsa G Suite Destek ekibiyle de iletişime geçebilirsiniz. Destek ekibi haftada 7 gün, günde 24 saat yardıma hazırdır.

    Kurulumla ilgili bilgiler, iletişim şablonları ve bunların yanı sıra dağıtım ve değişiklik yönetimiyle ilgili kaynaklara ulaşmak için Kurulum Sitesi'ni ziyaret edin.

Başa Dön

Başka sorularınız varsa satış bölümüyle iletişime geçin.

Zaten G Suite müşterisiyseniz destek bölümüyle iletişime geçin.