G Suite'i değerlendirirken sıkça sorulan sorular

Zaten G Suite müşterisi misiniz? Destek sayfamıza gidin.

Fiyatlandırma

  • G Suite'in sürümleri arasında ne gibi farklar var?

    G Suite'in dört sürümü vardır: Basic, Business, Enterprise ve Team. Basic'te her kullanıcı için 30 GB depolama alanı sunulur. Business'ta sınırsız depolama alanı ve arşivleme özelliği vardır. Enterprise'da ilave olarak gelişmiş kontroller ve özelleştirme imkânları sağlanır. Team ise şirketinizin mevcut e-posta ve takvim çözümüyle birlikte kullanılacak şekilde tasarlanmıştır. Daha fazla bilgi edinmek için G Suite'in sürümlerini karşılaştırabilirsiniz.

  • G Suite'te ücretsiz deneme sürümü var mı?

    Evet, G Suite'i herhangi bir taahhütte bulunmadan 14 gün boyunca deneyebilirsiniz. Kayıt işlemini birkaç dakikada tamamlayıp ekibinizdeki 10 kullanıcı için hesap oluşturabilirsiniz. Deneme sürümünden en iyi şekilde yararlanmak için Dokümanlar üzerinde ortak çalışma, Hangouts Meet'te görüntülü toplantı başlatma veya mobil cihazınızdan Gmail'i kontrol etme gibi incelemek istediğiniz en az üç önemli görev belirlemenizi öneririz. Hizmetinizde kesinti olmaması için fatura bilgilerinizi deneme süreniz sona ermeden girmeyi unutmayın.

  • G Suite'i nasıl satın alabilirim?

    G Suite'i kullanmaya başlamak için internet üzerinden kaydolabilir veya satış ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. İnternet üzerinden kaydolduğunuzda, G Suite'i otomatik olarak 14 günlük ücretsiz deneme süresiyle kullanmaya başlarsınız. G Suite'i satın almak için faturalandırma bilgilerinizi deneme süresi boyunca istediğiniz zaman girebilirsiniz. Deneme süresinin sonuna kadar herhangi bir ücret tahsil edilmeyecektir. Deneme süresi boyunca kullanımın 10 kullanıcıyla sınırlı olduğunu unutmayın. Deneme süresindeyken 10'dan fazla kullanıcı eklerseniz deneme süresi sona erer ve ücret ödemeye başlarsınız.

  • G Suite'i satın almamaya karar verirsem deneme süresini nasıl iptal edebilirim?

    Deneme süresinde faturalandırma bilgilerinizi girmezseniz deneme süresi sona erdiğinde hesabınız otomatik olarak askıya alınır ve sizden herhangi bir ücret tahsil edilmez. Deneme hesabınızı iptal etmek istiyorsanız lütfen buradaki yardım merkezi makalesine göz atın.

  • G Suite'i kurmanın ve G Suite'e geçiş yapmanın maliyeti nedir?

    G Suite'i kurulum kılavuzumuzdaki talimatları uygulayarak, herhangi bir ek ücret ödemeden kurabilir ve yine bu kılavuz yardımıyla verilerinizi taşıyabilirsiniz. İhtiyaç duyduğunuzda Destek ekibimiz de yardıma hazırdır. Şirketinizle ilgili kurulum ve veri taşıma işlemlerininin sizin adınıza yapılmasını istiyorsanız, bu hizmetler ve ücretleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için lütfen bir Google İş Ortağı ile iletişime geçin.

  • Faturalandırmayı ne zaman ayarlamam gerekiyor?

    G Suite'e kaydolduğunuzda, en çok 10 kullanıcıyla yararlanabileceğiniz 14 günlük ücretsiz deneme sürümünü kullanmaya başlarsınız. G Suite'i kullanmaya 14 günlük süre sonrasında da devam etmek ya da 10'dan fazla kullanıcı eklemek için abonelik faturalandırma ayarlarını yapmanız gerekir. Hizmetlerinizin askıya alınmaması için ücretsiz deneme süreniz sona ermeden önce faturalandırma ayarlarını yapmanız önemlidir. Faturalandırma ayarlarını dilediğiniz zaman yapabilirsiniz.

  • Google hangi ödeme biçimlerini kabul ediyor?

    G Suite abonelik ücretini uluslararası bir kredi kartıyla ödeyebilirsiniz. Google; Visa, Mastercard ve American Express'le yapılan ödemeleri kabul eder. Bazı bölgelerde banka hesabından havale (otomatik ödeme) seçeneği ile de ödeme yapabilirsiniz .

  • Aylık ödemeler yerine G Suite'in yıllık ücretini peşin olarak ödeyebilir miyim?

    Yıllık planlar yalnızca bazı ülkelerde sunulmaktadır. Yaşadığınız ülkede yıllık plan sunulup sunulmadığını görmek için fiyatlandırma sayfamızı ziyaret edin.

  • Fiyatlandırma açısından kullanıcı ne demektir?

    Kullanıcı, kişiselleştirilmiş bir e-posta adresiyle (ad@sirketiniz) tanımlanır. Bir kullanıcı e-posta takma adları oluşturarak birden fazla e-posta adresine sahip olabilir. Grup e-posta takma adları (ör. destek@sirketiniz) ek kullanıcı sayılmaz. Her kullanıcı için 30 adede kadar e-posta takma adı ekleyebilirsiniz.

  • Gruplar için e-posta takma adları oluşturmayı planlıyorum. Bunlar ücrete tabi kullanıcı olarak sayılır mı? Bir kullanıcı kaç tane takma ad yönetebilir?

    Hayır. Her kullanıcı, e-posta takma adı oluşturarak birden çok e-posta adresine sahip olabilir. Kullanıcı başına 30 adede kadar e-posta takma adı ekleyebilirsiniz.

  • G Suite'le birlikte bir alan da veriliyor mu?

    Hayır. Alan ücreti G Suite'e dahil değildir. Kayıt sırasında, iş e-postanız için kullanmak istediğiniz alanı belirtin. Henüz bir alanınız yoksa, ek ücret karşılığında Google'dan satın alabilirsiniz.

  • Google farklı para birimlerini kabul ediyor mu?

    Evet. Fatura ayarlarınızı ilk kez yaparken faaliyet gösterdiğiniz ülkeyi ve ödemelerde kullanmak istediğiniz para birimini seçersiniz. Kullanabileceğiniz ödeme yöntemleri ülkenize göre belirlenir. Bu tercihleri daha sonra değiştiremeyeceğiniz için ülkenizi ve para biriminizi dikkatli bir şekilde seçin.

Başa Dön

Başka sorularınız varsa satış bölümüyle iletişime geçin.

Zaten G Suite müşterisiyseniz destek bölümüyle iletişime geçin.