G Suite kullanıcıları için SSS

G Suite kullanımıyla ilgili bir sorunuz mu var? Sorunuzun yanıtı bizde olabilir!

Kategoriye Göre Filtrele

Yönetim

Yönetimle İlgili Popüler SSS

İşletmem için G Suite'i kolayca yönetebilir miyim?

G Suite hesabınızın yöneticisi olarak, kullanıcılarınızın hizmetlerini buluttan yönetmeye yönelik yeni bir yöntemin keyfini çıkaracaksınız. Bu, hesabınıza kullanıcılar eklemek, kullanıcıların e-postalarını etkinleştirmek veya onların hizmetleri kullanmaya başlamalarına izin vermek kadar basit olabilir. G Suite size kullanıcılarınızın verileri ve güvenliği üzerinde, yararlanmanızı önerdiğimiz ek denetimler sağlar.

Kullanıcılarımı nasıl eklerim ve yönetirim?

Kuruluşunuzdaki kullanıcıların G Suite'i kullanmaya başlamasını sağlamak için onları hesabınıza eklemeniz gerekir. Bunu herhangi bir bilgisayardan veya mobil cihazınızdaki mobil yönetim konsolundan bile yapabilirsiniz. Herhangi bir web tarayıcısında admin.google.com adresine gidin ve yönetici adınız ile şifrenizi kullanarak oturum açın. Ayrıca, kullanıcıların hizmetlerinin ve şifrelerinin yanı sıra hesabınızla ilgili diğer tüm unsurları yönetmek için de Yönetici konsolunu kullanın.

Diğer kullanıcılara yönetici ayrıcalıkları verebilir miyim?

Evet. Kuruluşunuzun boyutu ne olursa olsun size, kullanıcılarınızı ve hizmetlerinizi yönetme sorumluluğunu güvendiğiniz kullanıcılar arasında dağıtmanızı öneriyoruz. Bir kullanıcıya yönetici ayrıcalıkları vermek için ona kullanılabilir durumdaki yönetici rollerinden birini atamanız gerekir. Rol atama kullanıcıya Yönetici konsolunuz için erişim sağlar. Kullanıcıyı Yönetici konsolundaki tüm görevleri gerçekleştirebilen bir süper kullanıcı yapabilirsiniz. Alternatif olarak, yöneticinin gerçekleştirebileceği görevleri sınırlayan bir rol atayabilirsiniz. Örneğin, yöneticinin yalnızca grup oluşturmasına, hizmet ayarlarını yönetmesine veya kullanıcının şifresini sıfırlamasına izin verebilirsiniz.

Kullanıcıların belirli özelliklere veya hizmetlere erişimini denetleyebilir miyim?

Başlangıçta hizmetlerin çoğu tüm kullanıcılarınız için açıktır. Kişilerin kullanmasını istemediğiniz hizmetleri kapatmak veya hizmetlerin çalışma şeklini ayarlamak için Yönetici konsolunuzu kullanabilirsiniz. Herkes için aynı ayarları etkinleştirme veya farklı kullanıcılara benzersiz politikalar uygulama seçeneğine sahipsiniz. Örneğin, destek ekibiniz için Hangouts'u etkinleştirebilir veya yalnızca pazarlama departmanının herkese açık Google Sites sitelerini paylaşmasına izin verebilirsiniz.

Yeni özellikleri ve ürünleri kullanıcılarıma dağıtmadan önce deneyebilir miyim?

Siz ve kullanıcılarınız herhangi bir yazılım yüklemek veya güncellemek zorunda kalmadan yeni özellikleri otomatik olarak alırsınız. Sürüm takvimimiz veya blogumuz aracılığıyla, yaklaşan sürümleri kolayca takip edebilirsiniz. Yeni özellikleri ve ürünleri kullanıcılarınız için kullanılabilir hale getirmeden önce denemek istiyorsanız Yönetici konsolunuzdaki planlanan sürüm yolunu seçin. Bunların Google'ın tüketici kullanıcılar için yayınladığı anda kullanılabilir hale gelmesini istiyorsanız hızlı sürüm yolunu seçin.

G Suite mobil cihazları yönetmeme olanak tanıyor mu?

Tesis dahilinde cihaz yönetimi sunucusuna gerek olmadan, Google Yönetici konsolunu kullanarak kuruluşunuzun mobil cihazlarını yönetin. Mobil Yönetimi, kuruluşunuzdaki mobil cihazlar üzerinde cihaz politikalarının uygulanmasını sağlamanıza ve kullanıcıların cihazlarının uzaktan silinmesi gibi işlemleri gerçekleştirmenize olanak tanır.

G Suite ile birden fazla alanı yönetebilir miyim?

Kuruluşunuz yeni bir alan adı edindiyse veya birden fazla alanda faaliyet yürütüyorsa tüm alanlarınızı ek ücret ödemeden hesabınıza ekleyebilirsiniz. Böylece kullanıcılar, hizmetleri tek bir kuruluşun parçası olarak paylaşırken alanlarınızdan birinde veya birden fazlasında kimlik sahibi olabilirler. Ayrıca alanlarınızı da aynı Yönetici konsolundan yönetirsiniz. Bir alanı nasıl kullanmayı planladığınıza bağlı olarak ayrı alan veya etki alanı takma adı olarak eklersiniz.

Politikalar farklı kullanıcılara nasıl uygulanır?

Google Cloud hesabınızın yöneticisi olarak, kuruluşunuzdaki farklı kullanıcıların hangi hizmet ve özellikleri kullanabileceğini denetleyebilirsiniz. Örneğin, Destek ekibiniz için Google Talk'u etkinleştirebilir veya yalnızca pazarlama departmanının herkese açık Google Sites sitelerini paylaşmasına izin verebilirsiniz. Kullanıcılar için politika uygulamak üzere Google Yönetici konsolunuzu kullanarak kullanıcıları kuruluş birimlerine ayırın. Ardından her birimdeki kullanıcılar için hizmetleri etkinleştirin ve izinleri belirleyin.

Başa Dön

Yönetimle İlgili Popüler SSS

İşletmem için G Suite'i kolayca yönetebilir miyim?

G Suite hesabınızın yöneticisi olarak, kullanıcılarınızın hizmetlerini buluttan yönetmeye yönelik yeni bir yöntemin keyfini çıkaracaksınız. Bu, hesabınıza kullanıcılar eklemek, kullanıcıların e-postalarını etkinleştirmek veya onların hizmetleri kullanmaya başlamalarına izin vermek kadar basit olabilir. G Suite size kullanıcılarınızın verileri ve güvenliği üzerinde, yararlanmanızı önerdiğimiz ek denetimler sağlar.

Kullanıcılarımı nasıl eklerim ve yönetirim?

Kuruluşunuzdaki kullanıcıların G Suite'i kullanmaya başlamasını sağlamak için onları hesabınıza eklemeniz gerekir. Bunu herhangi bir bilgisayardan veya mobil cihazınızdaki mobil yönetim konsolundan bile yapabilirsiniz. Herhangi bir web tarayıcısında admin.google.com adresine gidin ve yönetici adınız ile şifrenizi kullanarak oturum açın. Ayrıca, kullanıcıların hizmetlerinin ve şifrelerinin yanı sıra hesabınızla ilgili diğer tüm unsurları yönetmek için de Yönetici konsolunu kullanın.

Diğer kullanıcılara yönetici ayrıcalıkları verebilir miyim?

Evet. Kuruluşunuzun boyutu ne olursa olsun size, kullanıcılarınızı ve hizmetlerinizi yönetme sorumluluğunu güvendiğiniz kullanıcılar arasında dağıtmanızı öneriyoruz. Bir kullanıcıya yönetici ayrıcalıkları vermek için ona kullanılabilir durumdaki yönetici rollerinden birini atamanız gerekir. Rol atama kullanıcıya Yönetici konsolunuz için erişim sağlar. Kullanıcıyı Yönetici konsolundaki tüm görevleri gerçekleştirebilen bir süper kullanıcı yapabilirsiniz. Alternatif olarak, yöneticinin gerçekleştirebileceği görevleri sınırlayan bir rol atayabilirsiniz. Örneğin, yöneticinin yalnızca grup oluşturmasına, hizmet ayarlarını yönetmesine veya kullanıcının şifresini sıfırlamasına izin verebilirsiniz.

Kullanıcıların belirli özelliklere veya hizmetlere erişimini denetleyebilir miyim?

Başlangıçta hizmetlerin çoğu tüm kullanıcılarınız için açıktır. Kişilerin kullanmasını istemediğiniz hizmetleri kapatmak veya hizmetlerin çalışma şeklini ayarlamak için Yönetici konsolunuzu kullanabilirsiniz. Herkes için aynı ayarları etkinleştirme veya farklı kullanıcılara benzersiz politikalar uygulama seçeneğine sahipsiniz. Örneğin, destek ekibiniz için Hangouts'u etkinleştirebilir veya yalnızca pazarlama departmanının herkese açık Google Sites sitelerini paylaşmasına izin verebilirsiniz.

Yeni özellikleri ve ürünleri kullanıcılarıma dağıtmadan önce deneyebilir miyim?

Siz ve kullanıcılarınız herhangi bir yazılım yüklemek veya güncellemek zorunda kalmadan yeni özellikleri otomatik olarak alırsınız. Sürüm takvimimiz veya blogumuz aracılığıyla, yaklaşan sürümleri kolayca takip edebilirsiniz. Yeni özellikleri ve ürünleri kullanıcılarınız için kullanılabilir hale getirmeden önce denemek istiyorsanız Yönetici konsolunuzdaki planlanan sürüm yolunu seçin. Bunların Google'ın tüketici kullanıcılar için yayınladığı anda kullanılabilir hale gelmesini istiyorsanız hızlı sürüm yolunu seçin.

G Suite mobil cihazları yönetmeme olanak tanıyor mu?

Tesis dahilinde cihaz yönetimi sunucusuna gerek olmadan, Google Yönetici konsolunu kullanarak kuruluşunuzun mobil cihazlarını yönetin. Mobil Yönetimi, kuruluşunuzdaki mobil cihazlar üzerinde cihaz politikalarının uygulanmasını sağlamanıza ve kullanıcıların cihazlarının uzaktan silinmesi gibi işlemleri gerçekleştirmenize olanak tanır.

G Suite ile birden fazla alanı yönetebilir miyim?

Kuruluşunuz yeni bir alan adı edindiyse veya birden fazla alanda faaliyet yürütüyorsa tüm alanlarınızı ek ücret ödemeden hesabınıza ekleyebilirsiniz. Böylece kullanıcılar, hizmetleri tek bir kuruluşun parçası olarak paylaşırken alanlarınızdan birinde veya birden fazlasında kimlik sahibi olabilirler. Ayrıca alanlarınızı da aynı Yönetici konsolundan yönetirsiniz. Bir alanı nasıl kullanmayı planladığınıza bağlı olarak ayrı alan veya etki alanı takma adı olarak eklersiniz.

Politikalar farklı kullanıcılara nasıl uygulanır?

Google Cloud hesabınızın yöneticisi olarak, kuruluşunuzdaki farklı kullanıcıların hangi hizmet ve özellikleri kullanabileceğini denetleyebilirsiniz. Örneğin, Destek ekibiniz için Google Talk'u etkinleştirebilir veya yalnızca pazarlama departmanının herkese açık Google Sites sitelerini paylaşmasına izin verebilirsiniz. Kullanıcılar için politika uygulamak üzere Google Yönetici konsolunuzu kullanarak kullanıcıları kuruluş birimlerine ayırın. Ardından her birimdeki kullanıcılar için hizmetleri etkinleştirin ve izinleri belirleyin.

Başka sorularınız mı var?

Bize Ulaşın