G Suite'i değerlendirirken sıkça sorulan sorular

Zaten G Suite müşterisi misiniz? Destek sayfamıza gidin.

Yönetim

  • G Suite ile mobil cihazları yönetebilir miyim?

    Evet, Google Yönetici konsolu sayesinde yerleşik bir cihaz yönetimi sunucusuna ihtiyaç duymadan kuruluşunuzdaki mobil cihazları yönetebilirsiniz. Mobile cihaz yönetimi (MDM), kuruluşunuzdaki mobil cihazlar üzerinde cihaz politikalarının uygulanmasını sağlamanıza ve kullanıcıların cihazlarının uzaktan silinmesi gibi işlemleri gerçekleştirmenize olanak tanır.

  • G Suite ile birden fazla alanı yönetebilir miyim?

    Kuruluşunuz yeni bir alan adı edindiyse veya birden fazla alan adından faaliyet yürütüyorsa tüm alan adlarınızı ek ücret ödemeden hesabınıza ekleyebilirsiniz. Böylece kullanıcılar hizmetleri tek bir kuruluşa dahil olarak paylaşırken alanlarınızdan birinde veya birden fazlasında kimlik sahibi olabilirler. Ayrıca alanlarınızı aynı Yönetici konsolundan yönetebilirsiniz. Kullanma biçiminize bağlı olarak, alanı ayrı bir alan veya alan takma adı olarak eklersiniz.

  • Diğer kullanıcılara yönetici ayrıcalıkları verebilir miyim?

    Evet. Kuruluşunuzun boyutu ne olursa olsun, kullanıcılarınızı ve hizmetlerinizi yönetme sorumluluğunu güvendiğiniz kullanıcılar arasında dağıtmanızı öneriyoruz. Bir kullanıcıya yönetici ayrıcalıkları vermek için ona kullanılabilir durumdaki yönetici rollerinden birini atamanız gerekir. Bir kullanıcıya rol atadığınızda, bu kullanıcıya Yönetici konsolunuza erişme izni vermiş olursunuz. Bir kullanıcıyı Yönetici konsolundaki tüm görevleri gerçekleştirebilen bir süper kullanıcı yapabilirsiniz. Ayrıca, yöneticinin gerçekleştirebileceği görevleri sınırlayan bir rol de atayabilirsiniz. Örneğin, ilgili kullanıcıya yalnızca grup oluşturma, hizmet ayarlarını yönetme veya kullanıcı şifresini sıfırlama izni vermeyi tercih edebilirsiniz.

  • Kullanıcıların belirli özelliklere veya hizmetlere erişimini denetleyebilir miyim?

    Başlangıçta hizmetlerin çoğu tüm kullanıcılarınız için açıktır. Kullanıcıların kullanmasını istemediğiniz hizmetleri kapatmak veya hizmetlerin çalışma şeklini özelleştirmek için Yönetici konsolunuzu kullanabilirsiniz. Herkes için aynı ayarları etkinleştirmeyi veya belirli kullanıcılar için farklı politikalar uygulamayı tercih edebilirsiniz. Örneğin, Hangouts'u yalnızca destek ekibiniz için etkinleştirebilir veya yalnızca pazarlama departmanına herkese açık Google Sites sitelerini paylaşma izni verebilirsiniz.

Başa Dön

Başka sorularınız varsa satış bölümüyle iletişime geçin.

Zaten G Suite müşterisiyseniz destek bölümüyle iletişime geçin.